چرا باید یک مشاور seo سایت در کنار ما باشد؟

بهتر است اول بگوییم، مشاور سئو کیست؟ چرا باید در کنار ما یک سئوکار باشد و این فرد چه فعالیت هایی برای انجام دادن دارد؟ تجزیه و تحلیل، بررسی و بهبود جایگاه وب سایت ها،بررسی موتور جستجو و لینک های دریافتی برای اینکه بتواند مشاوره تخصصی ارائه کند، همچنین جهت راهنمایی و توصیه به انجام کارهای عملی و توصیه نکته هایی به صاحبان سایت ها تا بتوانند ترافیک ارگانیک و کاربر واقعی بیشتری جذب کنند.طراحی سایت

مهارت های مشاور سئو سایت چیست و وظایف مشاور سئو چیست؟ مهمترین مهارت دانستن و متمرکز شدن بر روی استراتژی محتوای است و همچنین متمرکز شدن برروی کلمات کلیدی و یافتن بهترین کلمه کلیدی ها برای سایت، ایجاد ارتباط بین سایت و شبکه های اجتماعی،محتوای با کیفیت خوب،بررسی رفتار کاربران، پیشنهاد و کمک برای جذب کاربر و ترافیک بیشتر از گذشته، بررسی رقبای سایت و متوجه شدن نقاط ضعف و قدرت سایت رقیب و سایت ما، کسب رتبه با جایگاه مناسب و خوب و همچنین قدرت تفکر استراتژیک و تاکتیکی و… دانستن الگوریتم های گوگل، و حرکت به سمت رعایت و انجام قواعد و قوانین جدید ترین الگوریتم های گوگل …

زمینه های مشاور رایگان سئو توسط خدمات سئو و بهینه سازی آسئو

  • مشاوره در زمینه طراحی وب سایت با اصول سئو
  • مشاوره در زمینه تکنیک های سئو
  • مشاوره در زمینه انتخاب کلمات کلیدی
  • مشاوره در زمینه مدت زمان رسیدن به هدف
  • مشاوره در زمینه میزان هزینه جهت افزایش رتبه وب سایت

وظایف مشاور سئو

مشاور سئو باید دانش و آگاهی درباره یک سری موارد داشته باشد و بتواند آنها را عملی کند، موارد زیر بخش اعظمی از این موارد است که مشاور seo باید آنها را بداند:کسب جایگاه مناسب و رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل همیشه برای مشاور سئو یک دغدغه باشد، خود را از بخش بازاریابی جدا نداند بعبارتی، اهداف مشتری و بازاریابی سئو را بداند و رقیبان را آنالیز و شناسایی کند.توانایی بهینه رسانی صفحات وب سایت شامل مواردی از قبیل یافتن و ادغام کلمات کلیدی، برجسته کردن کلمات کلیدی و… همچنین عناصری که موتورجستجو ها به آن میپردازند را بداند و به بررسی آنها بپردازد (بررسی تگ های هدینک از جمله H,H2و…H6 و ساختاربندی سایت و…)
شناخت کافی درباره سیستم های مدیریت محتوا CMS ها و نکات و ابزارهای آنها داشته باشد.نحوه استفاده از ابزارهای سئو و جستجوگر را بداند
تجزیه تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی :بعد از اینکه کلمات کلیدی را به دست آورد، طبق استراتژی ها باید بتواند آن کلمات را مدیریت کند، اولویت بندی این کلمات کلیدی، مثلا کلماتی که رقابت کمتری دارند را مشخص کند، کلمات با سودآوری زیاد را به دست بیاورد و بتواند برنامه ریزی مناسبی برای آنها داشته باشد. طراحی سایت