New York. 112 W 34th St.
Find the addresses, directions, hours of operation, staff, and more for each of our locations and affiliates.
hello@swaytheme.com
Find the addresses, directions, hours of operation, staff, and more for each of our locations and affiliates.
+1 212-946-2700
Call us today or visit our appointment request page to find a time that is convenient for you.
Mon - Fri: 9:00 - 18:00
Call us today or visit our appointment request page to find a time that is convenient for you.
Have some questions or want to say hi?
Give us a call or drop by anytime, we endeavor
to answer all inquiries within 24 hours.
Search
Categories
- seo از عبارت search engines optimization گرفتهشده و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به افرادی که در حوزه سئو تخصص دارند و با مهارتهای خود بازدید صفحات سایت را افزایش داده .و به فروش بیشتر کمک میکنند کارشناس یا متخصص سئو یا در اصطلاح «سئو کار» میگویند. سئو یک فرآیند پیچیده است و به افرادی صبور، خلاق و متخصص نیاز دارد. موتورهای جستجو میکوشند با تغییر پیوسته الگوریتمهای خود جذابترین و با کیفیتترین محتواها را در اختیار کاربران قرار دهند.بدون آموزش سئو حرفهای و آگاهی از الگوریتم های گوگل در فضای پررقابت کنونی نمیتوان انتظار داشت سایتها به بازدید مطلوب و فروش مناسب دست پیدا کنند. آموزش سئو یا بهینه سازی سایت به آموزش تکنیک های سئو داخلی on page seo و سئو خارجی off page seo میپردازد. سئو یا بهینه سازی سایت مجموعه اقداماتی را شامل میشود که موجب معرفی یک سایت به موتورهای جستجو شده و محتوای صفحات را برای موتورهای جستجو قابل درک میکند. از طرفی سئو با هدف افزایش تعامل با کاربران تلاش میکند تا محتوای تولید شده با کلمات جستجو شده توسط کاربران در حوزه مربوطه همخوانی کامل داشتهباشد. به این ترتیب سئو به کاربران در یافتن سایت و تعامل با سایت کمک میکند. دپارتمان خدمات سئو با استفاده از توانایی کارشناسان خبره و با تجربه سئو SEO و با بیش از یک دهه تجربه در طراحی سایت و انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف، آماده است تا از تجربیات و دانش خود در بیش از 2000 وب سایت موفق، برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل و افزایش تضمینی سئو سایت شما استفاده کند.">سئو و بهینه سازی
- تیم برنرزلی با راهاندازی اولین وبسایت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازنده وب در تاریخ به ثبت رساند. درنخستین کار خود از ابرمتن و ارتباط برای ارسال ایمیل پست الکترونیک استفاده شده بود که در ان سایت ساده متنی هیچگونه گرافیک، تصویر و حتی رنگبندی به کار نرفته بود و هنوز هم در دسترس است. مراحل طراحی سایت *طراحی وایر فریم : ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلیطراحی میکنیم. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات و تعیین جایگاه و چیدمان المانها و عناصر مختلف است. این مرحله «طراحی وایرفریم» نام دارد. *طراحی گرافیک سایت: پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این مرحله با توجه به نوع کسبوکار اینترنتی و با استفاده از نرمافزارهای مخصوص رنگبندی و گرافیک سایت طراحی میشود. *کدنویسی و برنامهنویسی: باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله میتوان از روشهای مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامهنویسی. تصمیمگیری در این بخش براساس هزینهها و نیاز مشتری صورت میگیرد. *راهاندازی سایت: پس از انجام 3 مرحله قبل، به راهاندازی در بستر جهانی اینترنت میپردازیم. در این مرحله پس از تهیه یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار میدهیم. خدمات سئو و بهینه سازی آسئو با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی سایتهیای فروشگاهی، شرکتی، شخصی و …و دارای تیم متخصص و فنی Back-End و Front-End – طراحی و تحلیل سیستمها،زبان برنامه نویسی PHP – پایگاه داده،C و C ++ اسمبلی Python ،معماری کلاینت، دات نت ، SQL Server،Html , Css , Javascript , Jquery , Angular سئو و بهینه سازی سایت با بهره گیری از برترین و حرفه ای ترین متخصصان سئو، و با ارائه راه کارهای نو آماده هر گونه همکاری در زمینه های مذکور می باشد .تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید.">طراحی سایت
- چیزی در حدود ۴۰۰ کلمه مینوشتید، یک کلمه کلیدی خاص به کار میبردید و آن را در موتورهای جستجو رتبه بندی میکردید. گوگل در حال حاضر به وضوح ترجیح خود بر محتواهای طولانیتر که وظیفهی کاملی در ارائه و پوشش محتوا دارند را نشان میدهد. بر اساس تحقیقات اخیر که توسط Searchmetrics انجام شده است، میانگین شمار کلمات در بالاترین رتبه بندی صفحات، ۱۲۸۵ کلمه در یک محتوا است. اگر میخواهید محتوایتان در رتبه بندی موتورهای جستجو رتبهی بالا بگیرد، از تکنیک های سئو در پوشش کامل عنوان توسط محتوا اطمینان حاصل کنید.لازم نیست که برای رسیدن به تعداد کلمهی دقیقی تمرکز کنید. فقط لازم است که اطمینان حاصل کنید که به طور کافی به عمق مطلب نفوذ کرده و بینش منحصر به فردی را به کاربران با محتوای خود ارائه میدهید. ۳- اطمینان حاصل کنید که از کلمات مرتبط و متنوعی در محتوای خود استفاده میکنید. در طول چند سال گذشته شاهد یک تغییر بزرگ در استفاده از کلمات کلیدی بودهایم. در حالی که کلمات کلیدی در برچسب عنوان، تیترها و محتوا هنوز هم مهم هستند، گوگل میخواهد که شاهد استفادهی زیاد شما از طیف وسیعی از کلمات مرتبط متنوع در محتوا باشد. Searchmetrics کشف کرده است که “شرایط اثبات” و “شرایط مرتبط” برای دستیابی به رتبه بندی بالا رو به افزایش است. این کلمات هستند که به طور طبیعی وارد صحنه میشوند اگر و تنها اگر شما کار پوشش دادن عنوان را به خوبی انجام دهید. برای مثال، محتوایی برای طراحی سایت مینویسید، به طور عمومی و طبیعی کلماتی نظیر اینترنت، وب سایت و طراحی نیز به صورت خودکار وارد محتوا خواهند شد. اگر تمرکز خود را بر روی ایجاد تجربهی کاربری بی نظیر و پوشش دادن موضوع با ریز جزئیات گذاشتهاید، به طور طبیعی یک سری کلمات وارد متن شما خواهند شد. اگر به کلمات مرتبط بیشتری برای محتوای خود احتیاج دارید، ابزار Ubersuggest را به شما پیشنهاد میکنیم. از تکنیک های سئو در استفاده از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کرده و غافل نشوید. ۴- سایت خود را با موبایل سازگار کنید. احتمالا در مورد حرکت جدید گوگل در رتبه بندی بر اساس سازگار بودن وب سایت با موبایل شنیدهاید. Mobilegeddon در این زمینه نقش پر رنگی دارد. برای درک بهتر، وب سایت هایی که با موبایل سازگاری ندارند، رتبه بندی بسیار بسیار سختی در جستجوی موبایلی خواهند داشت. مطمئن نیستید که سایت شما با موبایل سازگار است؟ از تست سازگاری با موبایل گوگل Google’s Mobile-Friendly Test استفاده کنید. اگر مشخص شود که وب سایت شما برای دستگاههای موبایل بهینه سازی نشده است، سعی در تغییر وب سایت خود به یک وب سایت سازگار با موبایل را در اولویت قرار دهید. اگر با WordPress کار میکنید، حتی میتوانید از یک پلاگین رایگان چون Jetpack برای تبدیل فوری تم وب سایت و سازگار کردن آن با موبایل، استفاده کنید. ۵- از لیستها و عناصر تعاملی برای ساخت محتوای خود استفاده کنید. مدت بسیار زیادیست که میدانیم که ساده کردن صفحات برای استفاده برای توسعهی تجربهی کاربری بسیار حائز اهمیت است. اگرچه در سالهای اخیر، میبینیم که عناصری مانند دکمهها، منوها و لیستها هم بولت دار و هم اعداد میتوانند تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت داشته باشند. در واقع Searchmetrics حتی همبستگی بین اعداد بولت ها در یک لیست را پیدا کرده که موجب رتبه بندی بالاتری میشود. بنابراین هر زمانی که شک کردید، آیتمهای بیشتری به لیست خود اضافه کنید! محتوای خود را به نحوی بسازید که به سادگی قابل خواندن باشد. این موضوع را در ذهن داشته باشید که بسیاری از بازدیدکنندگان و کاربران سایت شما سایت شما را بر روی موبایلشان خواهند دید. پس از عکس و تصاویر، لینک، دکمه و لیستهایی استفاده کنید که محتوای شما را برای دسترسی آنان سادهتر میکند. این تکنیک های سئو از رازهای مهم موفقیت بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو هستند. بالاتر از همه، بر رو نوشتن محتوای عمیق که عنوان را پوشش میدهد و تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربر سایت دارد، تمرکز کنید. محتوای خود را به گونهای بسازید که برای کاربران مفهومی روشن و واضح داشته باشد. اینها کلید اصلی گرفتن رتبهی بالا در موتورهای جستجو هستند. تکنیک های سئو معجزه میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. عمومی ، عمومی، عمومی ، عمومی ">عمومی
- فنی چیست: هر چیزی که به بخش فنی مربوط باشد این بخش بیشتر به طراحان قالب وب سایت برمی گردد. این بخش خیلی خیلی مهم است و کمی تخصصی است و برخی بخش های آن راحت و در مدت زمان 1 تا 2 روز انجام خواهند شد. سئوی تکنیکال 2 بخش است. 1- بخش های فنی که در زمان طراحی قالب باید در نظر گرفته شود. 2- بخش های نسبتا ساده که مربوط به تنظیمات SSL و هاستینگ و … است. وقتی در مورد سئو صحبت می شود دو کلمه را زیاد می شنوید: سئو داخلی و سئو خارجی. که از این دو مفهوم برای طبقه بندی فاکتورهای سئو استفاده می شوند. سئوی داخلی: اصل سئو، سئوی داخلی است. انتخاب کلمات کلیدی و محتوای مفید با عکس و ویدئو های با کیفیت و ارزشمند تاثیر مستقیم در سئو دارد. از نظر من این بخش اگر بخوبی انجام شود می توانید در 90 درصد کلمات به صفحه اول و نتایج 1 تا 3 برسید. نکته مهمی که در سئوی داخلی بسیار مهم است ساختار منظم و شفاف است. به ساختار درختی ذیل نگاه کنید و پیشنهاد میکنم برای وب سایتتان ساختار درختی مناسبی را ترسیم کنید. سئوی خارجی: سئو خارجی چیست؟ سئوی خارجی در خارج از وب سایت است. یعنی اقداماتی که در خارج از وب برای سئو انجام می شود را سئوی خارجی می گوییم. مثلا از وب سایت های دیگر لینک وب سایت ما قرار داده شود. مانند این است که شما در بازار فرش میخواهید فرش دستباف بخرید، یک نفر آشنا می بینید و به شما میگوید فلان مغازه فرش های خوب و مناسب دارد. این یک سیگنال مفید برای آن مغازه است. هر چقدر معرفی کننده قابل اعتماد تر باشد ارزشمند تر است. اگر یک بچه باشد توجه نمی کنید و … سئوی خارجی هم مشابه همین مثال است. یک وب سایت لینک سایت شما را قرار میدهد.هر چقدر محتوای آن وب سایت به محتوای سایت ما نزدیکتر باشد ارزشمند تر است. خیلی نکات مهم دیگری وجود دارد که در دوره مربوط به لینک سازی به آن اشاره خواهم کرد. موارد ذیل در سئوی خارجی به ترتیب اهمیت: ریپورتاژ آگهی هزینه نسبت بالا = ساده بگم: وب سایت های خبری و محتوایی یک مقاله در مورد سایت ما منتشر می کنند و در محتوای آن 2-3 دفعه به سایت ما لینک می دهند گرفتن بکلینک در دیگر وب سایت ها مثلا بخش نظرات یا وبلاگ ها برای سایت خودمان دستی لینک سازی کنیم شبکه اجتماعی در سایت هایی مانند آپارات و اینستاگرام مطالب خود را منتشر کنیم و لینک مطالب را نیز درج کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مقالات سئو و بهینه سازی ، مقالات طراحی سایت ">مقالات
Tags
CTA
seo
URL
استارت آپ
اهمیت سئو
بالا بردن رتبه سایت
بهینه سازی
بک لینک
ترافیک سایت
جاوا اسکریپت
جاوااسکریپت
جی تی متریکس
دراپ شیپینگ
دیجیتال مارکتینگ
رتبه بندی سایت
زبان برنامه نویسی
سئو
سئوتکنیگال
سئوخارجی
سئوداخلی
سئو سایت
سئو سایت اصفهان
سئو سایت در اصفهان
سئو چیست
سایت خوب
سرچ کنسول گوگل
صفحات وب
طراحی سایت
طراحی سایت اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی وب سایت
طزاحی سایت در اصفهان
فاکتورهای گوگل
فضای وب
لینک سازی
مهندسین سئو
موتورجستجو
موتور جستجوی گوگل
موتورهای جستجو
نتایج جستجو
وب سایت
وبسایت
کاهش سرعت وب سایت
کلمات کلیدی
گوگل
About us
Our theme will take your workflow to all-new levels of high productivity. We know you’ll find everything you need – and more!