برای سئو سایت باید چیکار کنیم؟

برای سئو سایت باید چیکار کنیم؟

برای اینکه  سایت خود را سئو کنید باید با مراحل زیر آشنا شوید:

سئو سایت 3 بخش است:
  • سئوی تکنیکال
  • سئوی داخلی
  • سئوی خارجی

در ذیل هر کدام را مختصر توضیح میدهم:

سئوی تکنیکال (فنی) چیست: هر چیزی که به بخش فنی مربوط باشد این بخش بیشتر به طراحان قالب وب سایت برمی گردد. این بخش خیلی خیلی مهم است و کمی تخصصی است و برخی بخش های آن راحت و در مدت زمان 1 تا 2 روز انجام خواهند شد.

 

سئوی تکنیکال از نظر من 2 بخش است.

1- بخش های فنی که در زمان طراحی قالب باید در نظر گرفته شود.

2- بخش های نسبتا ساده که مربوط به تنظیمات SSL و هاستینگ و … است.

 

وقتی در مورد سئو صحبت می شود دو کلمه را زیاد می شنوید: سئو داخلی و سئو خارجی. که از این دو مفهوم برای طبقه بندی فاکتورهای سئو استفاده می شوند.

سئوی داخلی:

اصل سئو، سئوی داخلی است. انتخاب کلمات کلیدی و محتوای مفید با عکس و ویدئو های با کیفیت و ارزشمند تاثیر مستقیم در سئو دارد. از نظر من این بخش اگر بخوبی انجام شود می توانید در 90 درصد کلمات به صفحه اول و نتایج 1 تا 3 برسید. نکته مهمی که در سئوی داخلی بسیار مهم است ساختار منظم و شفاف است. به ساختار درختی ذیل نگاه کنید و پیشنهاد میکنم برای وب سایتتان ساختار درختی مناسبی را ترسیم کنید.

 

سئوی خارجی:

سئو خارجی چیست؟ سئوی خارجی در خارج از وب سایت است. یعنی اقداماتی که در خارج از  وب برای سئو انجام می شود را سئوی خارجی می گوییم. مثلا از وب سایت های دیگر لینک وب سایت ما قرار داده شود.

مانند این است که شما در بازار فرش میخواهید فرش دستباف بخرید، یک نفر آشنا می بینید و به شما میگوید فلان مغازه فرش های خوب و مناسب دارد. این یک سیگنال مفید برای آن مغازه است. (هر چقدر معرفی کننده قابل اعتماد تر باشد ارزشمند تر است. اگر یک بچه باشد توجه نمی کنید و …)

سئوی خارجی هم مشابه همین مثال است. یک وب سایت لینک سایت شما را قرار میدهد.هر چقدر محتوای آن وب سایت به محتوای سایت ما نزدیکتر باشد ارزشمند تر است. خیلی نکات مهم دیگری وجود دارد که در دوره مربوط به لینک سازی به آن اشاره خواهم کرد.

 

موارد ذیل در سئوی خارجی به ترتیب اهمیت:

ریپورتاژ آگهی (هزینه نسبت بالا = ساده بگم: وب سایت های خبری و محتوایی یک مقاله در مورد سایت ما منتشر می کنند و در محتوای آن 2-3 دفعه به سایت ما لینک می دهند)
گرفتن بکلینک (در دیگر وب سایت ها مثلا بخش نظرات یا وبلاگ ها برای سایت خودمان دستی لینک سازی کنیم)
شبکه اجتماعی (در سایت هایی مانند آپارات و اینستاگرام مطالب خود را منتشر کنیم و لینک مطالب را نیز درج کنیم)

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


سئو و بهینه سازی سایت

درباره ما بیشتر بدانید

خدمات ما

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت در اصفهان،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت چندزبانه،طراحی وب سایت،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،سئو وبهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام

 

طراحی سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید تیم پشتیبانی آسئو، 24 ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان می باشد.